Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Evil Meatman - 13 juli 2009 18:42

avverkad i ett nafs med de nyinhandlade skivorna från I hate Records på Rockweekend som soundtrack - funkade hur fint som helst att fixa den sedan många år trasiga torktumlaren

till döds från Bolivia och att ladda tvättmaskinen till Rumänsk black metal går hur bra som helst kan jag glatt säga till er som alltid undrat . eller när man bara vill ta det lugnt med en kopp kaffe och ögna igenom en sunkig dagstidning så låter det sig smaka med thrash/black/power/heavy från Italien!


Ni ser fast jag enligt födelsebevisen är kille klarar jag 2 st saker samtidigt!


Nä nu har jag gjort mig förtjänt av en kall öl (tycker jag iallafall) och till det blir det Brasiliansk Thrash Metal i form utav Sextrash


Now playing:

Ovido - Quiz & Flashcards