Alla inlägg under april 2009

Av Evil Meatman - 29 april 2009 17:32

här är ett jävligt roligt och kanske lite tragiskt klipp från youtube:

Av Evil Meatman - 29 april 2009 17:16

2 st morgonar i rad har jag nämligen stannat upp i höjd med lekparken och hört på ett litet lamm på andra sidan vägen som bräker - Grilla määääj , grilla määääj , grilla määääj , så imorgon funderar jag på att uppfylla hans önskan!

Om det nu är det han bräker? men va fan skitsamma om det inte är så gott lär det ju bli iallafall.

Annars emottages gärna tips på sköna djur till hyffsade priser för grillning , har finkammat Blocket men mest hittat marsvin och kaniner och en och annan kanariefågel men inget mer "exotiskt" tyvärr.


Drömmen är väl ett fridlyst djur men det är väl för mycket att hoppas på men som sagt drömma om att en dag få grilla en panda eller delfin kan ju knappast vara kriminellt?!


Jag och min bror har gjort en liten provbeställning i dagarna från Bloodharvest , jag köpte mest thrash i varierande versioner - hoppas det kommer innan helgen så man kan spisa nya skivor under långhelgen!


Snart nu dags för Bajen att mosa Gays eller kanske inte? Nja hoppas kan man ju iallafall......nu öl och mat....Hörs!

Av Evil Meatman - 27 april 2009 17:14

till Tjockholmen-Peter som fyller 39 bast idag!


Måste bara få dela med mig av 2 st sköna reklamknep som jag läst den gångna veckan , den första var en lokal sylta här i Gnesta som under tjekvällen stoltserade med att man minnsan bjöd alla tjejer på GLASS!?!

Hade dom inte kunnat skicka med en ballong och lite ansiktsmålning när dom ändå höll på?


Den andra var en elektronikkedja vid namn Mediamarkt som var först i Sverige med att sälja mobiltelefoner utan abonnemang för 1 kr men naturligtvis med någon liten hake......man var tvungen att vara utklädd till hund för att få ta del av erbjudandet dessutom fanns det ca 400 per butik , hade varit skoj och se alla desperata mongon i sina hundutstyrslar som kom som nummer 401 eller så....Hehe man upphörs fan aldrig vad folk är beredda att göra för att få köpa olika saker till lägre priser!


Kött e Gött och nyttigare än grönsaker låt ingen få er att tro något annat mina vänner!


Av Evil Meatman - 26 april 2009 12:30

går just nu på dvdn här hemma för febrig lilltjej , en lagom flummig film!


Helgen avlöpte ju i fint tempo , lördagen ägnades åt shopping och öldrickning och dödsmetall på hög volym


Nu är det lite golvläggning på schemat som gäller och sen ska väl grillen få jobba lite


Fläsk och kött är det som får världen att funka - glöm inte det!

Av Evil Meatman - 24 april 2009 14:53

Fredag redan? Kan det verkligen stämma?


Aja skitsamma jag är inte den som är den , och nästa vecka är det kort vecka igen eller som min chef uttryckte sig idag , det är ju bara kort vecka i slutet på veckan början är ju som vanligt!


Har den senaste tiden återigen låtit mig förundras över hur fantastisk kvällstidnings journalistik är , för ett tag sedan kunde man samma dag läsa om vad tjejerna från filmen Ivanhoe gör idag och om Anna-Lisa 48 år eller va fan hon hette som hade 2 st vaginor?!?


Hur får en tidning nys om en sån sak kan jag undra , är det hon som efter alla dessa år tillslut tänkte att hon ville berätta för hela sverige eller har Aftonbladet haft nån som har suttit och slumpmässigt ringt runt till folk i jakt på nyheter och på så vis snubblat över denna "nyhet" ?


Nä nu blir det grogg och hårdrock!


Avslutar med de otroligt skickliga systrarna i The Shaggs:


Av Evil Meatman - 21 april 2009 17:08

Idag mår man onekligen fantastiskt bra!!!


43 dagar kvar......

Av Evil Meatman - 19 april 2009 11:08

Vilken vacker skapelse , och i kombination med Liquid Smoke en ännu vackrare skapelse!!


Att dessutom få avnjuta dessa ultimata köttstycken till Toxic Holocaust - Hell on Earth gör ju att man mår förbaskat bra!


Som äldsta dottern sa en gång när vi satt och åt deras favorit kött - Revbenspjäll! -Pappa! Hårdrock och Kött , det blir nästan inte bättre!


Vad säger man?


Så här såg våra revben ut efter att dom fått bada i 45 min tillsammans med sin goda vän Liquid Smoke :

Av Evil Meatman - 17 april 2009 16:36

Ja det blev ju helg i ett nafs , ja jag vet att arbetsveckan var kortare än vanligt men va tusan jag hann ju knappt sluta ögonen på tisdagkvällen så var det fredag igen.....hu skrämmande men skönt naturligtvis


Och nästa vecka blir kortvecka den med i och med att jag skall vara hemma

och ta hand om i första hand Matilda tills Maja kommer hem från plugget eftersom Ida och hennes kollegor ska ha planeringsdag


Nu har vi efter mycket om och men lyckats hitta en camping till Sweden Rock festival  som verkar passa oss dvs lite lugnare och hyfsat nära - får väl tacka Örjan för det!


Lyssnar just nu på Vader - XXV  ,en samlingsplatta fördelat på 2 st cd en fullkomligt formidabel skiva i alla hänseenden - brutal , välspelad , fläskig ljudbild ala Polen , snygga arrangemang - helt enkelt en kanon bra döds samling med ett av världens ledande dödsband!

5 blodiga revben utav 5 möjliga


Nähä nu ska grillen tändas och köttet flöda.....


Här bjuckar jag på lite finkultur:


Ovido - Quiz & Flashcards