Direktlänk till inlägg 24 april 2009

Nu igen?

Av Evil Meatman - 24 april 2009 14:53

Fredag redan? Kan det verkligen stämma?


Aja skitsamma jag är inte den som är den , och nästa vecka är det kort vecka igen eller som min chef uttryckte sig idag , det är ju bara kort vecka i slutet på veckan början är ju som vanligt!


Har den senaste tiden återigen låtit mig förundras över hur fantastisk kvällstidnings journalistik är , för ett tag sedan kunde man samma dag läsa om vad tjejerna från filmen Ivanhoe gör idag och om Anna-Lisa 48 år eller va fan hon hette som hade 2 st vaginor?!?


Hur får en tidning nys om en sån sak kan jag undra , är det hon som efter alla dessa år tillslut tänkte att hon ville berätta för hela sverige eller har Aftonbladet haft nån som har suttit och slumpmässigt ringt runt till folk i jakt på nyheter och på så vis snubblat över denna "nyhet" ?


Nä nu blir det grogg och hårdrock!


Avslutar med de otroligt skickliga systrarna i The Shaggs:


 
 
Morsan

Morsan

27 april 2009 11:57

Åh The Shaggs e ju för underbara!
Man blir nästan lika glad som när man hör Municipal waste...
Fast de tu kanske inte kan jämföras så?
På en gladskala kanske?

http://trollensmamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evil Meatman - 5 januari 2011 15:47

Ja precis som det låter är detta en mobilbildsammanfattning utav året 2010 ( eller de få gånger jag lyckades fota något) Close Up båten i slutet utav februari med en massa sköna smålänningar och såklart Tribulation    Bandyfinal på ett vi...

Av Evil Meatman - 10 november 2010 15:10

Av Evil Meatman - 7 november 2010 16:12


va längesedan det var man skrev på denna bloggen men nu ska jag försöka ta mig i den obefintliga kragen och förse er med lite ovettiga och onödiga inlägg Vad är då nytt på tapeten? Förutom de sedvanliga blod och kroppsvätskestänken en he...

Av Evil Meatman - 31 mars 2010 21:24

The Cave heter en krog i Sundbyberg som har riktat in sig på metal i alla möjliga modeller och just den här lördagen skulle Chainsaw , Die Hard och F.K.Ü förära klubben och likaså några metalskallar från byn som satan glömde   Första band ut ...

Av Evil Meatman - 24 mars 2010 21:23

internet kan föstöra ditt vanliga liv!   Här är en gammal klassiker som med  nätets hjälp har gjort att varje gång jag lyssnar på orginallåten så garvar jag för mig själv och hör den "felaktiga" texten   En jävulskt bra låt från en skitbra sk...

Ovido - Quiz & Flashcards