Direktlänk till inlägg 23 augusti 2009

Pretzeltown

Av Evil Meatman - 23 augusti 2009 17:03

har vi varit på i helgen som varit - en gratis festival i parken vid stationen i

Södertälje med blandad musik


I fredags åkte vi upp och kollade Caliber666 och på Grave lite tafflig ljud i början på Caliber främst basen som saknades men jävulskt bra

Grave hade också till en början strul med för lågt basljud men det blev bättre också vartefter  , och det märks att dessa gossar varit med förr för satan va kompetent det är! Svensk döds i sitt esse!

Jo vi kollade ju på Chaosys emellan Caliber och Grave och det lät väl hyffsat till en början men det lät som om sångarens röst inte pallade med riktigt....


Lördagens schema på Pretzeltown såg ut som följer:


Öl

Öl

Öl

World Battering

Öl

Öl

Öl

Trident

Öl

Öl

Hemfärd

Öl

Öl

Öl

Korv

Öl

Hemgång

Sängdags


Kan kan väl glatt konstatera efter den här helgen att det ser jävligt ljust ut för dödsmetallen i och omkring Södertälje trakten för World Battering är verkligen en svinbra band med skickliga musiker (framförallt trummisen imponerade på oss) och detsamma kan man säga om Caliber666


Skitskoj var det ju att se Trident med bla medlemmar av Necrophobic sprida sin antikristna black/döds/thrash på ett oerhört smaskigt vis!


En suveränt trevlig dag i glada vänners lag med fin fin musik och god dryck


Nu ska jag försöka måla klart min black metal tavla...Hare Kött!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evil Meatman - 5 januari 2011 15:47

Ja precis som det låter är detta en mobilbildsammanfattning utav året 2010 ( eller de få gånger jag lyckades fota något) Close Up båten i slutet utav februari med en massa sköna smålänningar och såklart Tribulation    Bandyfinal på ett vi...

Av Evil Meatman - 10 november 2010 15:10

Av Evil Meatman - 7 november 2010 16:12


va längesedan det var man skrev på denna bloggen men nu ska jag försöka ta mig i den obefintliga kragen och förse er med lite ovettiga och onödiga inlägg Vad är då nytt på tapeten? Förutom de sedvanliga blod och kroppsvätskestänken en he...

Av Evil Meatman - 31 mars 2010 21:24

The Cave heter en krog i Sundbyberg som har riktat in sig på metal i alla möjliga modeller och just den här lördagen skulle Chainsaw , Die Hard och F.K.Ü förära klubben och likaså några metalskallar från byn som satan glömde   Första band ut ...

Av Evil Meatman - 24 mars 2010 21:23

internet kan föstöra ditt vanliga liv!   Här är en gammal klassiker som med  nätets hjälp har gjort att varje gång jag lyssnar på orginallåten så garvar jag för mig själv och hör den "felaktiga" texten   En jävulskt bra låt från en skitbra sk...

Ovido - Quiz & Flashcards