Alla inlägg under maj 2009

Av Evil Meatman - 1 maj 2009 14:59

igår men faktiskt inte en ända gång hemma hos oss utan först på jobbet sedan uppe hos några grannar , gott blev det iallafall ;-)


Vill bara framhäva de godaste korvar jag någonsin ätit som kom från Köttskolan i Eskilstuna : http://www.kottskolan.se/ 

Mer kött i dom korvarna än på en köttbit!

Fick lite nya skivor igår från http://www.bloodharvest.se/ 


Som jag skrev tidigare så köpte jag mest thrashmetal den här gången men finns mycket annan fin musik att införskaffa men det blir nästa gång


Skivorna jag köpte var:

Commando-Sudden Invasion

Bestial Mockery-Chainsaw Destruction

Armour-Sonichouse Tape

Vomitor-Bleeding the Priest

Prophecy-Legions of Violence

Atrophy-Violent By Nature

och efter ett tag så lyckades jag ju inse att dom hade skickat med en bonusskiva i form av Karnarium-Karnarium som är släppt på deras bolag - bara att tacka och ta emot!


Nu ska liten bakfylla botas med någon av brors skivor som han ännu inte hämtat och en kopp kaffe!


Hare Kött och grilla lugnt!

Ovido - Quiz & Flashcards